Subject: FW: Pärnu mnt 539 ehitusloa taotluse märkus
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 15:52:24 +0300

Palun registreerida sademevete teema Tiidule või tema üksusele
lahendamiseks

From: Aare Saliste <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 25, 2024 3:45 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: RE: Pärnu mnt 539 ehitusloa taotluse märkus

Tere

Saadan all olevale infole lisaks juurde joonise kus on olemas maksimaalsed
voolhulgad kinnistutelt. Palun vaadake see üle ja andke teada mida täpselt
veel on vaja teha. Meie arvates on kõik varem projekteeritud ja selle
järgi ka ehitatud. Miks on vaja asju teha mitu korda, kui need on varem
tehtud? See kõik maksab raha ja võtab aega.

Veelkord mainin, et antud kinnistu on varem ehitusloa saanud täpselt
samale lahendusele tuginedes.

Parimat

Aare Saliste

Grand Ehitus

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 25. juuni 2024 15:22
To: Aare Saliste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Tiit Harjak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Pärnu mnt 539 ehitusloa taotluse märkus

Tere,

Palume liitumiseks SK trassiga teha vajalikud uurimistööd ja arvutused
(koostada hinnang pädeva isiku poolt), mis selgitab välja - kas olemasolev
sademevee kanalisatsioon võtab arendusest tulevad täiendavad vooluhulgad
vastu ega ohusta maksimumvooluhulkade juures riigiteede rajatisi üle
ujutamise ega võimaliku kandevõime kaotusega.

Insener-tehnilised lahendused liitumiseks ei saa tugineda
oletustele/eeldustele.

Lugupidamisega,

Krista Einama

Transpordiamet

From: Aare Saliste
Sent: kolmapäev, 5. juuni 2024 15:13
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kristiina Hussar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Pärnu mnt 539 ehitusloa taotluse märkus

Tere

Tänud tagasiside eest läbi EHR-i. Tekkis üks küsimus ühe märkuse kohta,
märkus järgmine:

6.2. sademeveed juhitakse olemasolevasse sademevee kanalisatsiooni
liitumiskaevude ja kahe Ø400 mm torustiku kaudu. Käesolevaks hetkeks on
selgunug, et SK trass kuulub Transpordiametile. Puudub arvutus olemasoleva
torustiku võime osas lisanduvaid vooluhulki vastu võtta. Palun esitada
vastavad arvutused.

Meie küsimus:

Sama kinnistule on analoogsele mahule väljastatud 2008 aastal ehitusluba.
Antud projekti seletuskirjas on alalõik 3.3. ja seal on kirjeldatud
olukorda mis puudutab sadevee eelvoolu. Sellest seletuskirjast võib
järeldada, et antud sadevee torud ongi mõeldud antud kinnistuid teenindama
ja eelvoolu arvutused võiks olla K-Projekt AS töös nr 06079. Meile jääb
arusaamatuks nõue hakata arvutama uuesti eelvoolu, kui see on varajasemalt
läbi arvutatud ja projekteeritud. Me eeldame, et Teil kui tee omanikul on
vastav info olemas. Samuti on meil väga raske või pigem võimatu antud
eelvoolu arvutust teostada kuna meil puudub igasugune info selle
tegemiseks.

Lisana kaasas varajasem ehitusluba, VK seletuskiri ja VK plaan.

Loodame väga, et selgitus on piisav ja saame antud märkusele selle kirjaga
lahenduse.

Lugupidamisega

Aare Saliste

Grand Ehitus OÜ

Projektijuht

5156357

[email-masked] <mailto:[email-masked]>